Samen met Jeannet Stoutjesdijk van internetbedrijf @pi willen wij in 2023 onze website klaar maken voor de lange toekomst, zodat “onze”  kleinkinderen en achterkleinkinderen op een makkelijke manier kunnen terugvinden van wie zij afstammen.

Inmiddels zijn de bestanden voor de eerste twaalf generaties ingevoerd en gedownload op onze website.

Op de website staan niet alleen de PDF’s gepubliceerd, maar er is de laatste maanden tijd nog moeite gespaard om ook alle bestanden in HTML formaat voor U beschikbaar te stellen.

Ook alle Familie Stambomen zijn herschreven, en zijn al terug te vinden in PDF op onze website www.stichtingquma.nl . Voor alle HTML formaat bestanden moet U nog één tot twee maanden even geduld hebben.

De menu’s moeten op onze website nog worden toegevoegd, zodat U alle bestanden kunt openen.

In de loop van het  jaar 2023 gaan wij proberen wat meer Blogs te schrijven, in de hoop dat de Stichting QuMa wat meer reacties gaat terugkrijgen.

Ook gaan wij extra aandacht besteden aan het verkrijgen van informatie, van gegevens nog niet gepubliceerd mag worden, maar wel aan ons bestand van inmiddels ruim 263.000 personen kunnen worden toegevoegd.