Op onze genealogische website www.stichtingquma.nl hebben wij onder het hoofdstuk “Mijn 1000 stamouders” de stamgrootouders van generatie 11 geplaatst.

Het zijn welgeteld 339 nieuwe stambomen, waaronder heel veel West Brabantse personen.

Bij elke stamboom is een alfabetische index gevoegd, zodat U in de index kunt kijken of uw familie er ook in voor komt.

Mogelijk dat uw familie is niet bij staat, dan zijn daar een aantal redenen voor mogelijk:

1. Uw familie komt pas in de 12e of volgende generatie aan de beurt, zodat U nog even moet wachten. Kijkt U dan ook nog eens bij de Familiestambomen, mogelijk dat U datgene wat U zoekt, daar wel kunt vinden.
  2. Andere mogelijkheid is dat de persoon die U zoekt, vanwege de regelgeving van de Autoriteit Persoonsgegevens niet door ons mag worden gepubliceerd. Deze gegevens kunt U wel opvragen per email: info@nullStichtingQuMa.nl

Graag willen wij van de gelegenheid gebruik maken om aan U te vragen of U ons kunt helpen aan de bidprentjes die uw moeder, vader, oma of opa thuis in een doos verzamelde. Deze bidprentjes zouden wij graag willen conntroleren met onze gegevens. Na gebruik krijgt U ze allemaal netjes terug.

Ook kunt U ons helpen met een familieboek of feestboek waarin alle familieleden staan vermeld.

Technisch zijn wij het meest gebaat met een Gedcom bestand van uw eigen stamboom. Dit gedcom kunnen wij dan integreren in ons bestand, waarna u het met aanvullingen krijgt retour gestuurd.

Gegevens kunt U afgeven op: Kwartier 5 te Steenbergen. Graag vooraf een klein belletje.

Links bovenaan  onze website kunt U gebruik maken van het gastenboek. Wij stellen alle op- en/of aanmerkingen zeer op prijs.

Wij wensen U allemaal veel leesplezier, en heeft U vragen dan kunt U altijd bellen naar: 0626062795 of mailen naar info@nullStichtingQuMa.nl

Samen brengen we West Brabant genealogisch mooi in kaart.